Lehet jelentkezni az éves ligára, nagyjából jövő májusig tart majd. Mernyó Dávidnak írjatok üzenetet, csináljatok csapatot a Tour-on, november elején kezdés. Főleg budapesti helyszínekre számítsatok. Röviden a szabályokról:
I. MFTME liga és annak általános szabályai
Draft lehetséges. Ha van korábbi érvényes liga csapatod Tourplay-en, akkor onnan vásárolhatsz, draftolhatsz játékosokat, de az költséges. A játékos teljes ára +20k, érdemes kétszer meggondolni.Gondolom egyértelmű, de csak azonos csapatba lehet draftolni, azaz Human – Human, Orc – Orc, Black Orc – Black Orc, stb…..
Nincs tierezési kedvezmény. Mindenki tier 1 a pénz alapján. 1,000k a csapat építési kezdő pénz, ennyit kap mindenki a szponzoraitol.
Bármilyen sztárjátékos szerződtethető egy meccsre inducement-ekben kizárólag. Nincs semmilyen tiltás. Sajnos. Amennyiben egyszerre igazolná le ugyanazt a sztárt a két csapat, úgy a pénz elmegy, a játékos nem lép pályára.
A halott játékos a meccs végén feltámasztható, ha a bevételek után van rá elegendő pénzed. A játékos teljes árát(kezdeti vételár + a kapott fejlődések értéke) ki kell fizetni ebben az esetben. Kivétel, ha egy másik csapat véletlenül magáévá tette zombi formájában addigra. Ennek a könyvelése a liga szervezők jussa, ezeket a két játékosnak egyszerre kell jelezni egyikünk felé.
A csapat apothecary fixen meg tudja gyógyítani a játékost a meccs végén, amennyiben meccs közben nem lett elhasználva. A wandering apothecary erre nem képes! Ennek a könyvvelésére annyit kérünk mindenkitől, hogy jegyezze be a sérüléseket, de csak a meccs végén, amennyiben van gyógyítója és akit így gyógyít meg, annak csak Badly hurt jár.
Az assistant coach több szerepet kap. Meccs végén, de még a meccs lezárása előtt 5+ dobásra assistant coach-onként szerezhető további 1spp, amit játékosonként kell kiosztani. Tehát 1 csapattag nem kaphat 1-nél többet. Ezt passként fel lehet jegyezni lezárás előtt. Minden egyes AC-ra dobni kell külön.
A cheerleaderek is több szerepet kapnak. Minden egyes cheerleader 5+ dobásra további 5k extra bevételt hoz a csapatnak mez és egyéb eladásokból. Nyilván a saját csapatának! Ezt is a meccs végén kell kidobni. Ennek a könyvelése a liga szervezők jussa, ezeket a két játékosnak egyszerre kell jelezni egyikünk felé. Minden CL-re külön kell dobni.
CAS kizárólag a szabály könyv alapján leírtak alapján szerezhető, azaz block és blitz akció keretei között.
TD pass. Ez 2 spp-t ér, amennyiben a sikeres pass körében vagy az azt következő körben szerez az elkapó játékos TD-t. Ezt egy extra Pass-ként kell majd könyvelni.
A sorsolás módosított Svájci rendszerű. Az első forduló teljesen véletlenszerű. Az első forduló végén a 2./3./4. forduló kerül kisorsolásra az akkori állapotok alapján. És így tovább. A 4. és a 7. fordulóban sorsolunk még amíg a 10 fordulós alapszakasznaks nincs vége.
Tehát egyetlen egy tábla lesz. Ott kell helytállni és a többi.
Rájátszás pedig a következő képen alakul. A tábla felső negyede(kb) automatikusan továbbjut. A többiek pedig helyosztót játszanak. A legrosszabb a legjobbal és így tovább. Ezek után az alapszakaszban kialakult helyezést viszik tovább a játékosok. Tehát ha valaki 20.-ként jut tovább, akkor várhatóan mindig erősebb ellenfeleket fog kapni mint az, aki 10.-ként. A Rájátszás második meccsén már a „felső ház” is játszik, az első a legutolsó bentmaradóval(alapszakasz helyezés alapján) a második az utolsó előtti bentmarado alapszakasz helyezéssel, stb. Konkrét számokat csak jelentkezők pontos száma alapján tudunk mondani.
A rájátszás kieséses természetesen. Ahogy közismert.
Szeretnénk díjazni az alapszakasz legjobbjait az alábbi módon.
Legtöbb szerzett TD
Legtöbb szerzett Pass
Legtöbb szerzett CAS
Ezek a csapat listán még élő játékosok kapnak egy egy MVP-t. Ha már nem élnek, akkor posthumus a díj. Éljenzés nuffle!