Volt eddig egy Team of Legends-ben ismert változat amiben Hobgoblin Lineman-Chaos Dwarf Blockers-Bull Centaur Blitzers alkotta a csapatlistát melyhez nagyfiúként Enslaved Minotaur csatlakozhatott.
Na ezt elfelejtheted :)
Az új változatban megmaradt a Hobgoblin Lineman értékeivel együtt (6 3 3+ 4+ 8+ none G/AS 40k) ami tulajdonképpen jó, egy 3-as erős 6-ot mozgó mezőnyjátékos még ha gyengébb páncéllal is megfelelő kezdet.
A Chaos Dwarf Blockers viszont elvesztette a tackle skilljét amin lehet persze vitatkozni, hogy jó-e így és miért maradt meg a törpe hosszúszakállon de felesleges, ráadásul az ügyes-cselezős csapatok kicsit fellélegezhetnek, hogy nem kapnak az arcukba szinte biztosan egy nagy pofont (goblin-amazon-gutter).
A „cserébe” kapott iron hard skin-t kicsit turbózták, jelen ismereteink szerint SEMMILYEN páncélmódosító nem hat rá (láncfűrész-dirty player-karmok), értékei maradtak és az ára is (4 3 4+ 6+ 10+ GS/AM 70k) viszont most már csak 4 (négy) ilyen típusú játékost tehetsz a pályára.
Összehasonlításképpen a hosszúszakállal ami Dwarf Blocker Lineman névre hallgat 4 3 4+ 5+ 10+ block, tackle, thick skull GS/A 70k láthatjuk, hogy azonos ár mellett tackle-iron hard skin csere történt és rosszabb passz (6+) ami olyan helyzetben számíthatna ami nincs is, mutáció pedig nem is jár a „sima” törpének.
A Bull Centaur Blitzers változatlan maradt (6 4 4+ 6+ 10+ sprint, sure feet, thick skull GS/AM 130k), továbbra is egy drága sokat mozgó (6+3) 4-es erejű játékos lesz block, nagy ütés, frenzy nélkül ettől függetlenül ebbe a csapatba kell mindkettő amit be lehet tenni. Egy apró változás van, mutációt most már felvehet másodlagosra.
Itt megnézve a meta többi 6-ot mozgó 4-es erejű játékosát, Saurus Blockers 85k-Ulfwereners 105k-Jaguar Warrior Blockers 110k, az jön ki, hogy kedvenc négylábúnk igencsak drága, bár a csapatukban betöltött szerep változó.
Az Enslaved Minotaur egy alig látható változást kapott kicserélték az Animal Savagery-t Unchannelled Fury-ra. Mit is jelent ez a játék során? Ha 1-est dobsz nem fogja megcsinálni a blokkot-blitzet amit eddig egy saját játékos bántása után megtehettél. Karakterisztika maradt, 5 5 4+ – 9+ frenzy, horns, mighty blow (+1), thick skull, loner (4+) S/AGM 150k
Jöttek új poziciók, lássuk melyek ezek.
Hobgoblin Sneaky Stabba 6 3 3+ 5+ 8+ shadowing, stab G/AS 70k
Hát…vegyesek a gondolataim erről a játékosról mert ugye a shadowing skill nem túl acélos (mozgásod+D6 levonva a kicselező játékos mozgását 6+-nak kell lennie), szinte csak 6-osra fogja tudni használni mert aki sokat mozog (gutter-elfek) azok elmennek, akik kevesebbet (ork-törpe) azok fejbeverik.
A másik skillje (stab) érdekesebb hiszen 8+ páncélra 72,22% (26/36) eséllyel szúr, kérdés hagyják-e.
Ehhez képest az átlagos mozgás (6), átlagos erő (3) jár csak, igazából egy hobgoblin lineman tőrrel a kezében aki ráadásul eggyel rosszabbul passzol (5+) bár az talán mindegy is.
Összehasonlítva a dark elf assassinnal ami 85k, -1MA, -1AG és nincs Agility hozzáférés (dodge, sneaky git) alapra.
Chaos Dwarf Flamesmith 5 3 4+ 6+ 10+ brawler, breathe fire, disturbing presence, thick skull GS/AM 80k.
Az a két játékos ami elment a Chaos Dwarf Blockers-ből ide jött, tehát 2 (kettő) ilyet tudsz feltenni.
Eggyel több mozgás ami alapvetően jó dolog, a többi karakterisztika ugyanaz mint a Blockersnél.
Skilleknél a brawler blitznél nem használható és 1 (egy) mindkét fél elesik blokk kockát újradobhatsz. Szegény ember rerollja. Disturbing presence…hát nem tudtam mi hiányzik, szinte teljesen haszontalan skill, eleinte mindkét edző meg fog feledkezni róla.
Tűzköpő/Breathe Fire
„A játékos körönként egyszer, egyszerű vagy roham során végzett blokk helyett tűzköpő (Breathe Fire) különleges akciót hajthat végre. Az egyik általa megjelölt/fogott, álló ellenfél kiválasztását követően dobj D6-tal és alkalmazz -1-es módosítót, ha a célpont ereje 5 vagy annál magasabb:
– 1-es eredmény esetén a támadó túlbuzgóságában magát borítja be lángokkal. A játékost leütik (Knocked Down), páncéldobás és Körszakadás következik.
– 2-3-as eredmények esetén a tűzköpés sikertelen, semmi nem történik.
– 4-5-ös eredmény esetén az ellenfél játékosát elfektetjük (Placed Prone).
– Eredeti 6-os esetén a tűzköpő az ellenfél játékosát leüti (Knocked Down).
A tűzköpést követően a játékos aktivációja azonnal véget ér.”
Breathe Fire új skill amit blokk vagy blitz akcióban tudsz használni a hagyományos blokk helyett. Röviden 1-esre te esel el (és dobnak rád páncélt, körszakadás), 2-3 nem történik semmi, 4-5 a célzott játékos fekszik le (mintha birkózás/wrestle lenne), ÉS 6-osra elesik, páncéldobás hejehuja. Látható, hogy labdaszerzésre azért használható (4+ blodge ellen 50%, ha ütöd vele akkor csak 1/6-od), nagyfiúk ellen (5+ ST) már mínusz 1 módosítóval dobsz, tehát csak az 5-6 megfelelő neked. Az árral kapcsolatban nehéz kihez hasonlítani ha a Chaos Dwarf Blockershez nézzük akkor mínusz block és iron hard skin cserébe plusz 1 mozgás és breathe fire-brawler-disturbing presence ér-e 10k-t? Majd az idő eldönti.
Még néhány gondolat.
Továbbra is a káosztörpe csapat az EGYETLEN akik nem tudnak leader skill felvenni a P hozzáférés hiánya miatt.
A reroll 70k ami a legdrágább más csapatokkal egyetemben.
A csapat besorolása az eddigi Badlands Brawl, Favoured Of…, Worlds Edge Superleague-ról megváltozott és jelenleg Badlands Brawl ÉS Favoured of Hashut lett (tehát a World Edge Superleague törpéiről, félszerzeteitől búcsút vettünk).
Sztárokból hármat lengettek be, amiből jelenleg kettő (H’tark, ZZharg) elérhető.
A Bull Centaur sztár változata eddig 330k-ért volt elérhető 6 5 2 9 block, break tackle, juggernaut, loner, sprint, sure feet, thick skull változatban.
Most 300k-ra módosították az árát ami még mindig nem kevés és 6 6 4+ 6+ 10+ block, break tackle, defensive, juggernaut, sprint, sure feet, thick skull változat lett.
Tehát kapott +1ST és defensive skillt úgy, hogy lejjebb vitték az árát. Szép. 6 erő blokkal, 2+ cselezés a break tackle miatt, nehéz megállítani ugye nomen est omen.
Kár, hogy így is szinte megfizethetetlen.
Azok a sztárok akiknek 6-os ereje van Grashnak Blackhoof 240k 6MA, Ripper 250k 4MA DE TTM, Glotl 270k 6MA, , Morg 380k 6MA DE MB+2 azok közül Morg kivételével mind olcsóbbak.
Spece kicsit érdektelen,
Megállíthatatlan lendület
Amikor H’thark Blitz akciót hajt végre, újra dobhat egyetlen blokk kockát.
Zzharg Madeye egy fura szerzet ezzel a blunderbluss-al, fun fact eddig nem volt figurája hivatalosan.
4 4 3 9 loner, hail mary pass, pass, secret weapon, strong arm, sure hands, tackle, thick skull 90k
ez volt eddig, nézzük mi lett most:
4 4 4+ 3+ 10+ hail mary pass, cannoneer, nerves of steel, loner (4+), secret weapon, sure hands, thick skull 130k.
A régi AG3 szét lett bontva AG4+ és PA3+-ra, a Strong arm most cannoneer névre hallgat ebben a helyzetben (csak TTM-et „tudó” játékos kaphat strong arm-ot), mínusz pass-tackle cserébe NoS és 40k drágulás…
Hát, nem az igazi.
Összehasonlítva a fluff-ban is említett Barik Farblast-al:
6 3 4+ 3+ 9+ cannoneer, hail mary pass, loner (4+), pass, secret weapon, sure hands, thick skull 80k
NoS / pass csere -2MA, +1ST, +1AV és 50k.
Spece izgalmas de a secret weapon miatt pályán kell tartani hozzá.
Aztán elkezdtem robbantani!
Félidőnként egyszer, az aktiválása kezdetén Zzharg végrehajthat egy Blunderbuss Blast Special akciót. Amikor megteszi, válassz ki egy álló ellenfél játékost Zzharg 3 négyzetéből, és dobj egy D6-ot. 3+ esetén a kiválasztott játékost eltalálják; azonnal dobj egy módosítatlan páncéldobást, majd ha szükséges, adj egy sérülést a kiválasztott játékos ellen. 2-esnél az ellenfél edzője kiválaszt egy játékost (bármelyik csapatból, de nem Zzhargból) az eredetileg kiválasztott játékostól számított 3 mezőn belül, akit meg kell találni. 1-esnél helyette Zzhargot találják el. Ha az eltalált játékos páncélja nem törik el, nem történik semmi.